استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

دست آوردهای بی‌نظیر دولت سیزدهم در حمایت ویژه از بیماران خاص در کرمانشاه 

استاندار کرمانشاه از دستاوردهای بی‌نظیر دولت سیزدهم در حوزه سلامت و حمایت ویژه از بیماران خاص در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ 08 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست شورای اجتماعی استان که با حضور معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استاندار و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: دست آوردهای بی‌نظیر دولت سیزدهم در حوزه سلامت و حمایت ویژه از بیماران خاص در کرمانشاه، ثمره حضور پر خیر و برکت شهید رئیسی در دولت است، که با یک خوشحالی همراه با حسرت همراه شد.
 
وی افزود: به برکت تلاش‌های دولت شهید رئیسی مرز خسروی _ کرمانشاه به یک رونق بسیار مناسب و رو به افزایش رسید.
 
استاندار کرمانشاه ساخت مسجد در محله آقاجان را یک طرح تحول آفرین در این محله حاشیه‌ای توصیف و تصریح کرد: شهرداری طبق مصوبات قبلی مکلف است وظایف محوله در مورد ساخت مسجد را هر چه سریعتر اجرایی کند تا برنامه ساماندهی این محله با شتاب بیشتری دنبال شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اعتباری که شهرداری در اختیار این طرح قرار می‌دهد از محل منابعی است که در اختیار این مجموعه قرار گرفته و طبق مصوبه باید در اینگونه طرح‌ها هزینه شود و هیچ ارتباطی با بودجه بخش‌های مختلف این مجموعه ندارد.
 
صحرایی در ادامه با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی پرونده ثبت جهانی منظر ساسانی توسط میراث فرهنگی، عنوان کرد: طی ایام اربعین ۲ میلیون نفر گردشگر از مسیری که از کنگاور آغاز می‌شود و تا خسروی ادامه دارد، دیدن می‌کنند که فرصت مناسبی برای معرفی این جاذبه‌های تاریخی به زوار حسینی است.
 
وی بافت تاریخی شهر کرمانشاه را یکی از میانبرهای کلیدی استان برای پیشرفت و اشتغال پایدار توصیف کرد و گفت: خانه‌هایی که در بافت تاریخی کرمانشاه واقع شده‌اند این قابلیت را دارند که با هزینه اندکی بستر شکل‌گیری دهها شغل پایدار را ایجاد کنند و از این ظرفیت نباید غافل شد.
 
وی در ادامه گفت: طی توافقی که با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری انجام شد، دکتر ضرغامی با اختصاص یک اعتبار هزار! میلیاردی برای بافت تاریخی موافقت کرده است و برای تخصیص این اعتبار نیازمند معرفی طرح‌های مشخص سرمایه‌گذاری هستیم.
 
وی در پایان تاکید کرد: در برنامه‌های مرمت و بازسازی بازارها باید با بهره‌گیری از هنرهای مختلف و به کارگیری مفاهیم عمیق و اصیل، هویت دینی، ایرانی و بومی منطقه را هم معرفی کنیم و تنها به آجر کاری بسنده نکنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار